yadakyar | بلاگ

yadakyar

ساخت وبلاگ
پژو 407 بسیار مجلل

پژو 407 بسیار مجلل است که فضای فوق العاده و کیفیت بسیار بالایی را ایجاد می کند.
در مدل های دارای گیربکس اتوماتیک ، برش کنسول میانی با رنگ مشکی براق بسیار چشمگیر است ، با کیفیت پیانو قابل مقایسه است.
همچنین ایجاد ارتباط بصری بین پنل درب و داشبورد به همراه ترسیم چوب ماهون بر زیبایی فضای اطراف مسافران افزود.
مدل های کانفورد پک از یک رنگ خاکستری تیره در کنسول وسط و یک سوکت نقره ای در بالای درها و صفحه ابزار استفاده می کنند.
علاوه بر این تغییرات ، دستگیره ها و کنترل ها در سیستم تهویه هوا ، رادیو و سی دی پلیر دارای لبه های کرومی هستند.
لانه های جدید
برای راحتی بیشتر مسافران و اضافه کردن توابع و مدل های مختلف فلزی صندلی ها با روکش پارچه ای با کیفیت بالا.

احترام زیادی به محیط زیست
از آنجا که پژو قبلاً خودروهای سازگار با محیط زیست تحویل داده است ، 407 همچنان یک سیاست محترم زیست محیطی است.
از همان آغاز ، بهترین تجارت بین سوخت ، پویایی و قدرت برای 407 کاهش وزن بود ، در حالی که در عین حال یک راه حل ، عملکرد و پشتیبانی بی نظیر ارائه می شد. آلیاژهای سبک برای قطعات فله انتخاب شدند. انتخاب آلیاژ آلومینیوم (این قطعات آلیاژی کم هزینه یا خاصیت مکانیکی به عنوان قطعات جوش داده شده با هم دارند) برای قطعات با شکل پیچیده (مخصوصاً قطعاتی که بیشتر روی آن کار می کنند) مانند کلاه و یک عدد. این هدف به لطف سایر قطعات با دوام فولاد محقق شد.
علاوه بر این ، فرم آیرودینامیکی خودرو ، فرمان هیدرولیک اتوماتیک و تهویه مطبوع با کنترل کمپرسور خارجی به کاهش مصرف سوخت کمک می کند.
به عنوان مثال ، 407 مجهز به موتور 2 لیتری / 16 سوپاپ / 103 کیلووات (تقریبا 140 اسب بخار) با مصرف سوخت 8.1 لیتر در هر 100 کیلومتر ، و تولید مونوکسید کربن با استفاده از فناوری ویژه موتور به 192 گرم در هر کیلومتر کاهش می یابد. پیداش کرد این ویژگی در بخش M2 بسیار مهم است و 407 را به بهترین سطح تنظیم می کند.
موتور 2 لیتر / 16 سوپاپ / 103 کیلو وات در ساعت. دیزل 10 آمپر بهینه سازی شده است.
این پیشرفت موتور چهار سیلندر EW10J4 مدرن با شیر دو سوپاپ ، 16 سوپاپ و حجم 1997 سانتی متر مکعب (با قطر 85 میلی متر و ضخامت 88 میلی متر) است.
بلوک سیلندر از آلیاژ کمی فشرده شده ساخته شده است ، و آستر استوانه از چدن ساخته شده است. گیره اصلی در بلوک موتور به یک محفظه آلیاژ جداگانه متصل شده است که به تقویت مونت و کاهش لرزش کمک می کند. تنظیم زمان بندی توسط کمربند زمانبندی کنترل می شود که بطور مستقیم چرخش هر ساقه سوپاپ را کنترل می کند.
واحد کنترل برقی (ECU) محفظه گاز را کنترل می کند و به راننده کمک می کند تا با سیستم پایداری الکتریکی (ESP) ارتباط برقرار کند.

پژو 407

اصلاحات موتور شامل موارد زیر است:
سیستم اگزوز جدید ترکیبی از مبدل پیش از کاتالیزوری در مانیفول 1.4 و مبدل کاتالیزوری است که در هنگام گرم شدن اتومبیل پس از شروع کار ، کنترل اگزوز بهتری دارد.
ساقه دریچه مکش مجهز به سیستم زمانبندی متغیر شیر (VVT) با تغییر زاویه از 0 تا 50 درجه نسبت به ساقه دریچه است. هر تغییر تقریباً یک درجه است ، به گونه ای که مخزن احتراق بدون توجه به سرعت موتور ، تا حد مطلوب پر می شود. این ویژگی باعث می شود موتور قدرتمند و انعطاف پذیر باشد.
برای بهبود گرم شدن موتور و کمک به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، نظارت دقیق بر مصرف سوخت ، گرم شدن موتور با ترموستات و مبدل حرارتی روغنی آبی.
به صورت پویا ولتاژ باتری را بر اساس فشار موتور کنترل می کند و به کاهش مصرف سوخت کمک می کند.
شکل ساقه تغییر یافته باعث کاهش صدای خودرو می شود.
استفاده از سیستم تزریق سوخت  و سیستم جرقه زنی مونوستاتیک .
در نتیجه توسعه و نوسازی بخش های مختلف ، حداکثر توان در مقایسه با 100 کیلو وات در 6000 دور در دقیقه قبلی به 103 کیلو وات افزایش یافته است. علاوه بر این ، حداکثر گشتاور اکنون 200 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه در مقایسه با 190 نیوتن متر در 4100 دور در دقیقه است. گشتاور 2500 دور در دقیقه 184 نیوتن متر یا حداکثر 92٪ است که در مقایسه با EW10J4 5٪ بیشتر است.
این گزینه های پیشرفته عملکرد 407 به شما امکان می دهد انعطاف پذیری کم سرعت را با این موتور تطبیق دهید تا قدرت رانندگی بهتری داشته باشد ، همچنین باعث کاهش سر و صدای موتور و مصرف سوخت و فن آوری گیربکس در حدود 3-5٪ می شود. انتشار اکسید را کاهش می دهد. کربن کمک می کند.

407 جدید از راحتی و راحتی بالایی برخوردار است.
شهرت این محصول دقت آن است ، نتایج تست های جاده 407 نه تنها به طراحی ، ترکیب و توسعه سیستم تعلیق ، بلکه به ویژگی های خوب سازه با توجه به استحکام آن نیز مربوط می شود.
مدل 407 دارای یک گیربکس بکسل ، سیستم تعلیق دوتایی ، قابلیت پشتیبانی مضاعف و مشخصات آزاد و برگشتی است که باعث می شود خودرو در هر شرایطی پایدار باشد و همچنین در هنگام رانندگی در جاده راحتی و ناراحتی ایجاد می کند. میکند.
تعلیق اهرمهای عقب منفرد ، که خود باعث ایجاد نیروهای طولی و عرضی ، به ویژه استفاده از آلیاژ نور در تهیه سیستم تعلیق می شوند ، دقت هندسی بالایی را ارائه می دهند.
شافت با یک چشمه عایق مورب ترکیب شده و یک مجموعه کارآمد و جمع و جور را فراهم می کند.
فرمان برقی هیدرولیک مجهز به پمپ برقی است که بسته به سرعت خودرو به تنظیم زاویه فرمان و دمای سیال در فرمان کمک می کند. این فناوری به راننده اجازه می دهد تا خود را جهت کار با سرعت بالا در حین مانورهای آموزشی و صرفه جویی در مصرف سوخت به کار گیرد.
در مقایسه با ویژگی های پویا و عملکرد ESP از 407 جدید ، سیستم ترمز به طور خودکار خاموش می شود و با یک ترمز اضطراری و روشنایی اضطراری خودکار به سرعت 50 کیلومتر در ساعت وصل می شود.

عایق صوتی
یكی از مهمترین عوامل راحتی وسایل نقلیه ، جداسازی سر و صدا است. با وجود 407 جدید ، این امر به دلیل داشتن دیوار بیرونی با کیفیت بسیار قابل توجه است. به دلیل آیرودینامیک استثنایی ، طراحی منحصر به فرد موتور و این واقعیت که باعث ایجاد سر و صدای زیادی در هنگام شروع و جداسازی سایر صداها نمی شود ، مسافران می توانند به راحتی صدای یکدیگر را بشنوند.

سیستم های جدید کمک به راننده
سنسور درایو جلویی به همراه ردیاب استاندارد نصب شده بر روی همه مدل ها ، راحتی و ایمنی بیشتری را در هنگام پارک در اختیار راننده قرار می دهد. نزدیکی به مانع توسط هشدارهای صوتی نشان داده شده است ، که اکنون با اطلاعات تصویری ترکیب شده اند و از یک صفحه نمایش چند منظوره با خطوط رنگی استفاده می کنند که فاصله تا سد را نشان می دهد. این عملکرد را می توان با یک دکمه واحد خاموش کرد و حتی در صورت لزوم می توانید تمام اطلاعات صوتی و تصویری را خاموش کنید.
کروز کنترل (کنترل سرعت اتوماتیک) و یک محدود کننده سرعت نیز به صورت استاندارد در همه مدل ها موجود است و از ویژگی های جدیدی همچون امکان افزایش لیفتراک های جاده ای برای اخطار راننده برخوردار است.

yadakyarپژو, 407 ,مجلل, فضای, کیفیت, گیربکس ,اتوماتیک ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 209 تاريخ : 31 ارديبهشت 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

هیوندا ورنا 2017 یک ماشین بسیار متفاوت

هیوندا ورنا 2017 یک ماشین بسیار متفاوت با نسل قبلی است. در زیر با مشخصات فنی ماشین هیوندای ورنا 2017 آشنا می شوید.
مشخصات مشخصات هیوندای ورنا 2017 هیوندای ورنا در افتتاحیه نمایشگاه اتومبیل چنگدو 2016 در چین ظاهر شد و مشخص شد که این ماشین همچنین از طراحی جدیدی که در اتومبیل هایی مانند نسل جدید سوناتا و آوانته دیدیم ، استفاده می کند. این وسیله نقلیه چه ویژگی هایی را به مشتریان ارائه می دهد؟ اعلام شده است که سدان کوچک ورنا،اکسنت در چین به بازار عرضه می شود و سپس در بازارهای دیگر به فروش می رسد و سپس در سال 2017 در بازارهای دیگری مانند هند به فروش می رسد. همانطور که در خودروهایی مانند سوناتا و آوانته نسل جدید دیده می شود ، در طراحی جدید از یک شیشه جلو بزرگ شش ضلعی ، چراغهای جلو و چراغهای روشن ، ضربه گیرهای ورزشی ، پروژکتورهای گوشه ای ، چراغهای LED ، یک ستون C به روز شده و اسپویلر یکپارچه استفاده شده است. جسد واقع شده است. ظاهر هیوندا ورنا 2017 ظاهر هیوندا ورنا 2017 همچنین نشان می دهد که نسل پنجم هیوندا ورنا ، اکسنت دارای طول 4.38 متر ، عرض 1.72 متر و ارتفاع 1.72 متر ، و یک چرخ پایه 2.2 است. 6 متر است اگر به فضای داخلی یک سدان کوچک نگاه کنیم ، خواهیم دید که فضای داخلی اکسنت جدید علائم طراحی خودرو مانند آوانته جدید را نیز نشان می دهد. نمای داخلی هیوندا ورنا 2017 نمای داخلی هیوندا ورنا 2017 شامل یک داخلی داخلی چینی با تزئینات نقره ای در اطراف کنسول میانی ، دریچه های هوا ، صفحه نمایش لمسی و فرمان است. اکسنت جدید همچنین دارای ویژگی هایی از قبیل صفحه نمایش 8 اینچی ، تهویه مطبوع اتوماتیک ، چراغهای جلو اتومبیل و یخچالهای فریزر ، دو کیسه هوا استاندارد و شش کیسه هوا کامل ، ترمزهای ABS و EBD و موارد دیگر است. البته سفارشات مربوط به چین متفاوت است و دو موتور بنزینی 1.4 لیتری و 1.6 لیتری با قدرت 100 و 123 اسب بخار برای هیوندای ورنا 2017 در چین عرضه می شود. به ترتیب. قدرت هر دو موتور به صورت استاندارد با گیربکس دستی شش سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود و یک گیربکس شش سرعته اختیاری نیز قابل سفارش است. بازار خودروی هند که یکی از اهداف این خودروساز است نیز در حال آماده سازی برای رها کردن خودرو است. مدیرعامل هیوندای هند در مصاحبه ای گفت که هند به یکی از مراکز تولید جدید هیوندای ورنا تبدیل خواهد شد. علاوه بر تأمین نیازهای بازار داخلی هند ، تولید ورنا در این کشور برای صادرات نیز برنامه ریزی شده است. البته همانطور که در خبرها آمده است ، هنوز میزان صادرات مشخص نشده است ، اما مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد. همانند کراس اوور کوچک کرتای تولید شده و به هند صادر شده ، هیوندای قصد دارد وننا را به بازارهای سراسر جهان صادر کند. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک سمت خود چه خواهد کرد. پیش بینی می شود این خودرو در نیمه دوم سال آینده در هند با قیمت پایه حدود 11000 دلار به بازار عرضه شود که این قیمت مناسبی است.

هیوندا ورنا

ارزان ترین سدان هیوندای ، سدان اکسنت که قبلاً فقط عکس های جاسوسی استتار نیرومندی تولید می کرد و سال گذشته در نمایشگاه اتومبیل چینی گوانگژو ارائه شده بود ، اخیراً به عنوان نمونه اولیه معرفی شد. چین به رسانه های خارجی راه یافته است.
هیوندای لهجه ، که در بازار چین یا در بازار کشور ما با عنوان هیوندای ورنا شناخته می شود ، ارزانترین خودروی هیوندای محسوب می شود که در نسل جدید خود دستخوش تحولات بسیار اساسی شده است. برای توسعه این خودرو ، ما شاهد استفاده از نسل جدیدی از طراحی های هیوندای ، از جمله کوره بزرگ رادیاتور ، مشابه سایر محصولات هیوندای هستیم که چهره این سدان ارزان قیمت را نسبت به گذشته بالغ تر کرده است. چراغهای جلو نیز به شیشه شیشه ای متصل شده است و قاب را گسترش می دهد تا زیبایی این سدان را با چهره یکپارچه خود دو چندان کند.
قسمت جلوی هیوندای به اندازه سدان ورنا خوب است ، اما طراحی عقب آن به اندازه عکس چشمگیر نیست. البته این خیلی جالب نیست اما به طرز عجیبی ملموس است.
البته سایر مشخصات این خودرو نیز ذکر نشده است و هیچ اطلاعاتی در دست نیست ، بنابراین باید منتظر بمانیم تا هیوندای به طور رسمی از این خودرو رونمایی کند.
هفته گذشته ، هیوندای آخرین نسل هیوندای ورنا را با رویکردی مجدد به نمایشگاه اتومبیل چنگدو در چین معرفی کرد و یک خط تولید در چین و سایر نقاط جهان ظاهر می شود.
پیش بینی می شود این خودرو سال آینده قبل از رونمایی در چین در هندوستان به بازار عرضه شود و برای اولین بار در بازار جهانی هند عرضه شود و پس از آن سایر کشورها تولید را آغاز کنند. ارائه می دهد. طبق اطلاعات به دست آمده در شرکت هند هیوندا ، نسل جدید هیوندا ورنا در مدل پایه در بازار هند با قیمت 9000 روپیه و همچنین در نسخه ای با گزینه کامل با قیمت 14000 روپیه عرضه می شود.
برای توسعه و تولید نسل جدید ، طراحان ورنا طول خودرو را نسبت به نسل قبلی 5 میلی متر افزایش دادند ، عرض خودرو را 28 میلی متر افزایش دادند و پایه چرخ را حدود 30 میلی متر افزایش دادند. بنابراین برای ساخت نسل جدید هیوندای ورنا از طول کلی 4380 میلی متر ، عرض 1728 میلی متر ، ارتفاع 1460 میلی متر و فاصله بین دو محور 2600 میلی متر استفاده شده است.
نسل جدید هیوندای ورنا مجهز به چهار موتور بنزینی و دیزلی مختلف است که به سه موتور دستی شش سرعته ، دستی پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک مجهز شده اند. در زیر مدارهای درایو قرار دارد.

yadakyarهیوندا, ورنا, چنگدو, سوناتا, آوانته, سدان ,اکسنت ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 257 تاريخ : 30 ارديبهشت 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

بررسی پژو 207 از نظر فضای داخلی

داخل طراحی داخلی
 بررسی پژو 207 فضای داخلی  های را کمی مدرن تر و زیبا تر کرده است. به لطف صفحه لمسی در قسمت بالایی داشبورد و تعویض از فرمان به مدل با دکمه های کنترل ، وی ظاهری مدرن و شیک را در کابین ایجاد کرد که منجر به مزیت تعیین کننده در مقایسه با رقیب خود رنو ساندور شد. از آنجا که ساندرو دارای یک کابین قدیمی با طراحی خشک و بی روح است ، بسیار یادآور تندر 90 است. کیفیت مواد مورد استفاده در این خودرو قابل قبول است ، اما به دلیل نبود امکانات رفاهی و طراحی جذاب ، عموم مردم توجه چندانی نمی کنند.
به طور کلی فضای کابین بسیار شبیه به تندر 90 است .البته کابین ساندرو در مقایسه با تندر دستخوش تغییراتی شده است که می توان با استفاده از کنسول نقره ای کنسول جلو ، ایجاد قوس و استفاده از یک پوشش متفاوت در طراحی داشبورد و دادن دریچه ها شکل سیستم تهویه را جذاب تر کرد. . طراحی فرمان نیز با تندر متفاوت است و از جذابیت بیشتری برخوردار است.
به لطف استفاده از سکوی تندر 90 ساندرو و طول بدنه آن 4020 سانتی متر نیز دارای کابین جادار و راحت بوده و از نظر پژو 207 در زمینه پاها و ارتفاع به خصوص برای مسافران عقب از آن برتر است. صندوق عقب ساندرو همچنین بزرگتر و کاربردی تر از 207 است و باعث می شود ساندرو برای سفرهای طولانی تر و به عبارتی ماشین مناسب تری برای خانواده ها انتخاب بهتری داشته باشد.
امکانات تأمین اجتماعی
اگر قبل از خواندن این مقاله ، کاتالوگ و راهنمای فنی این دو خودرو را بخوانید ، بدون شک برتری پژو 207 را در بخش عملکرد تأیید خواهید کرد. زیرا رنو ساندرو در این باره حرفی برای گفتن ندارد.
از میان ویژگی ها و گزینه های جدید پژو 207 جدید ، 2 کیسه هوا مسافر و راننده ، قفل مرکزی با کنترل رادیویی ، سیستم ایمن سازی ضد سرقت ، کمربند ایمنی جلویی قابل تنظیم با ارتفاع و 7 صفحه لمسی وجود دارد. اینچ با قابلیت پخش DVD ، سیستم ناوبری GPS و تصویر از دوربین دید عقب ، سنسور یاب برد ، کنترل کروز و آینه های جانبی ، فرمان ، فرمان تهویه مطبوع اتوماتیک با تهویه هوا ، سیستم برف پاک کن برای برف پاک کن. دماسنج در فضای باز ، صندلی عقب با ارتفاع و زاویه قابل تنظیم و نور مناسب تا درب نشانگر در تاریکی است.
اما از نظر ویژگی ها و گزینه ها ، ساندرو باید تنها به مواردی اشاره کند از جمله دو کیسه هوا مسافر و راننده ، فرمان هیدرولیک ، تهویه مطبوع دستی ، سیستم صوتی چرخ فرمان ، آینه های جانبی قابل تنظیم برقی ، بالابر برقی برای هر چهار پنجره ، جلو و عقب چراغ های مه و تنظیم دستی صندلی های جلو و تنظیم ارتفاع صندلی راننده کافی بود.

پژو 207

مشخصات پیشرانه
هر دو خودرو از نظر مشخصات فنی از نظر مشترکی مشترک هستند و همین امر باعث نزدیک تر و جذاب تر شدن رقابت می شود. رنو ساندرو از یک موتور خط 16 سوپاپ با 4 سیلندر و کد فنی KM4-A6 استفاده می کند. با ظرفیت دقیق مس 1598 مس. ببینید این موتور می تواند قدرت 105 اسب بخار را توسعه دهد. در 5750 دور در دقیقه لازم به ذکر است که یکی از مهمترین مزیت های این موتور حداکثر گشتاور تحویل داده شده با سرعت کم به راننده است. این بدان معنی است که راننده می تواند حداکثر گشتاور 140 نیوتن متر را با سرعت 3750 دور در دقیقه توسعه دهد. شایان ذکر است که قدرت موتور تولید شده در این خودرو توسط دو نوع جعبه دنده دستی 5 سرعته و گیربکس اتوماتیک چهار سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. یکی از مهمترین مزیت های رنو ساندرو استهلاک بسیار پایین آن و ماندگاری طولانی آن است که می توان یکی از بزرگترین مزایا و مزایای این خودرو را در مقایسه با رقبا دانست.
در طرف دیگر این میدان ، پژو 207 جدید از همان موتور معروف TU5 مانند سالهای گذشته استفاده می کند ، که قبلاً در پژو 206 تیپ 5 و 207 قدیمی استفاده می شد. موتور چهار سیلندر داخلی 16 سوپاپ با 16 سوپاپ با حجم دقیق 1.587 سی سی استفاده می کند. مشاهده می توانید 110 اسب بخار توسعه یابد با دور موتور 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور خروجی که از 4000 دور در دقیقه به راننده تحویل داده می شود 142 است. نیوتن متر. این نیرو از طریق گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.
تجربه رانندگی
ابتدا به سمت پژو 207 می رویم و رانندگی این هاچ بک بسیار بهتر است. روشن کردن پیشرانه ، همان صدای آشنایی را تولید می کند که سال هاست که موتور پژو 206 روشن است ، شنیده ایم. از آنجا که هر دو اتومبیل انتخاب شده در این مقایسه اتوماتیک هستند ، ما اهرم دنده را در حالت d قرار می دهیم و شروع به حرکت می کنیم. برجسته این پرتاب شتاب قابل قبولی است که نسبت به مدل های اتوماتیک پژو 206 که سالهاست در بازار عرضه می شود ، به طور قابل توجهی بهبود می یابد. تعویض دنده در چنین حالتی به حدی است که می توان گفت با کمی ضربه زدن انجام شده است و تا حدی از دستور راننده پیروی می کند. نویز موجود در کابین به دلیل عملکرد کم خودرو قابل قبول است. با این وجود این مشکل برای مدت طولانی از بین می رود و با افزایش کارایی ماشین ، و از قسمت های مختلف محفظه مسافر صداهای اضافی را شاهد خواهیم بود. این مورد از زمان انتشار پژو 206 نیز اتفاق افتاده است. سواری روان و بدون ضرب و شتم نکته مثبت دیگری است که می توان از آن یاد کرد.
با این حال ، برخی از دارندگان این خودرو گفتند که پس از گذشت یک سال از عمر خودرو و افزایش کارایی خودرو ، سیستم تعلیق و عناصر تریم خودرو به صدا در خواهد آمد و باعث تحریک مسافران می شود. البته این مشکل به دلیل کیفیت نسبتاً پایین قطعات خودرو چندان از دهان دور نیست. کل مصرف سوخت این خودرو در حدود 6/6 لیتر در هر صد کیلومتر است که در عمل 9/9 تا 5/5 لیتر در صد کیلومتر در یک شهر شلوغ مانند تهران است.

yadakyarبررسی, پژو, 207, تندر 90, 206, کابین, L90,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 261 تاريخ : 29 ارديبهشت 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

هیوندای شاسی نکسو معرفی شد

هیوندای سرمایه گذاری زیادی در فناوری خودرو سازی هیدروژن کرده است. در اینجا نگاهی به یک خودروی سوخت دوم سوخت از کمپانی کره‌ای نکسو می اندازیم.
هیوندای شاسی نکسو را در CES 2018 خود معرفی کرد. امسال یک اتومبیل با سوخت در دسترس خواهد بود.برای کسانی که به ایستگاه های هیدروژنی دسترسی دارند ، سلول فوق سوخت هیوندای نمونه خوبی از فناوری پیشرفته است. به نظر می رسید ماشینهای هیدروژن همیشه در سالهای آینده تعلق دارند ، جایی در بین فناوریهای آینده و رویای اتومبیلهای سبز. به نظر می رسید سالها غیر قابل دستیابی بود.
زمان اجرای موفقیت آمیز وسایل نقلیه سلولی سوخت هیدروژن هنوز هم می تواند بحث برانگیز باشد ، زیرا اولین قدم به سمت فروش خوب این وسایل نقلیه ، وجود ایستگاه های سوخت رسانی به هیدروژن است. چه کسی هنوز به سرمایه گذاری های زیادی احتیاج دارد. اما شرایط خوب هیوندا نکسو می تواند خریداران مثبت را به خود جلب کند. پیش بینی می شود این خودرو فروش خوبی داشته باشد. پیش بینی می شود بیش از 5،300 دلار با قیمتی بیش از 60،000 دلار در سال 2017 در بازار خودروهای سواری سوخت تویوتا میرا به فروش برسد. خودروی دیگر هوندا FCX کلاریتی است که می توان در ژاپن ، اروپا و ایالات متحده اجاره کرد و رکوردی بسیار عجیب را تعیین کرد و از سال 2008 تا 2014 تنها 46 دستگاه توسط مشتریان در ایالات متحده اجاره داده شد. به همین دلیل هوندا دیگر این مدل را ارائه نمی دهد. با این حال ، هیوندای سعی دارد با ارائه شاسی بلند و جمع و جور و جذاب ، بسیاری از خریداران موجود در بازار را تحت تأثیر قرار دهد.
هیوندا نکسو در مقایسه با توسان ، اولین اتومبیل هیدروژنی هیوندا گام های قابل توجهی برداشته است. نکسو در سبد محصولات هیوندا جایگاه ویژه ای دارد و مدل سلول سوختی توسان را جایگزین می کند. اما ویژگی این شاسی این است که به جدیدترین ویژگی ها و سیستم های فرمان اضافی برای هیوندای مجهز شده است. این خودرو از نظر اندازه با هیوندای توسان تفاوت دارد ، اما هیوندای ادعا می کند که این پلتفرم با سکوی توسان متفاوت است و اگرچه سبک تر است ، اما فضای بیشتری را برای مخزن هیدروژن و موتور سیل سوخت فراهم می کند. او می بیند.
این طراحی دیگر به لطف جلوپنجره های جداگانه جلو ، شبیه به مدل کونا ، قلاب های بزرگ چند تیغه با تسمه های باریک و دراز و دستگیره کشویی ایجاد شده است. نور پس زمینه LED گسترده و گسترده به حفظ تعادل مناسب با کوره جلویی خودرو کمک می کند. در یک نگاه می توانید تغییرات در تصویر نکسو را مشاهده کنید. در این مدل ، هیوندای حتی زبان طراحی خود را تغییر داده و به سبک و متن امروز نزدیک شده است. چراغهای جلوی صاف و دراز و همچنین چراغهای مه شکن بزرگ و یک شیشه جلو اتومبیل بزرگ با لبه های تیز ، ظاهری تهاجمی و تا حدودی بی ادب به نکسو می بخشد. از طرف دیگر ، در انتهای خودرو نیز طراحی ساده تری داریم. در قسمت عقب خودرو چراغهای مثلثی و زیبا نکسو قرار دارد که امضای غیرقابل پیش بینی در تاریکی شب است.

هیوندا نکسو

کابین نکسو نیز از این نظر مدرن و شیک است. یک حس بدنه لوکس نیز در خودرو گسترش می یابد. در داخل کابین یک نمایشگر بزرگ دیجیتالی ، نمایشگر انفوتیمنت ، دکمه ها و یک کنسول مرکزی با روکش فلزی قرار دارد که در کل داشبورد قرار دارد. صفحه نمایش نقطه کور همچنین هنگام تعویض خطوط ، عقب و کناره های خودرو را نشان می دهد. هیوندای می گوید این سیستم برای اولین بار در صنعت است که هر دو طرف خودرو را با نقاط کور می پوشاند.
تقریبا دکمه های کنترل و سرگرمی ماشین در اینجا قرار دارد ، حتی دکمه پاور نیز به عنوان آخرین نسل پورشه کاین طراحی شده است. که البته تجربه جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته ممکن است شما طرح را دوست داشته باشید و یا دوست نداشته باشید. ما از شما می خواهیم فقط یک طرح جدید آن را بپذیرید. اگرچه طراحی داخلی از زیبایی بصری بیشتری برخوردار است. همه عناصر به راحتی در کنار یکدیگر قرار دارند. اما نمی توان گفت که این دکمه ها کاربرد قابل قبولی دارند.
این خودرو پس از تلاش و تجربه گسترده هیوندای در ساخت وسایل نقلیه سلولی سوختی مانند توسان و اتوبوس های شهری ساخته شده است. ، شاسی ها مطابق با استانداردهای اروپایی می توانند بیش از 800 کیلومتر طی کنند. می توان به سه مخزن غیر مخرب با حجم کلی 156.6 لیتر هیدروژن مجهز شد.
دستگاه در 5 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. اتومبیل های هیدروژن اغلب در راه اندازی و تولید برق در هوای سرد با مشکل روبرو هستند. در حالی که خودروهای قدیمی هیوندای با سلولهای سوختی عملکرد خود را با منهای 20 درجه سانتیگراد از دست دادند. سیستم جدید دارای دامنه عملکرد بسیار بهتری است ، در 30 ثانیه فعال و آماده کار با منهای 34 درجه سانتیگراد است. 90 ثانیه طول کشید تا سیستم سوخت سوخت توسان به طور کامل گرم شود.
سرانجام ، کاتالیزورهای سلول سوختی توسان 5 سال به طول انجامید و هیوندای مدت زمان کار خود را به 10 سال افزایش داد. قدرت موتور القایی نصب شده در جلوی خودرو کافی است. قدرت نهایی این موتور 161 اسب بخار است و گشتاور حداکثر به 394 نیوتن متر می رسد. برخلاف اتومبیل های دارای موتور دیزل ، این گشتاور بالا به ماشین اجازه می دهد تا با قدرت و سرعت زیاد در بزرگراه حرکت کند. اما وقت خود را بگیرید. این مدل در 9.2 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب می یابد.
لازم به ذکر است که مهندسین تعادل در این خودروی کلاس کراس اوور کوچک تست های دست زدن را مشاهده کرده اند. میزان سر و صدا و لرزش های غیر طبیعی از این ماشین بسیار کم است. کشش برقی خودرو بسیار آرام است و فقط در سرعت های بالا می توان موتور را در داخل کابین شنید.
در داخل ، سر و صدای باد را با سرعت بالایی می توان شنید. البته این ممکن است به دلیل عدم محافظت از محفظه احتراق موتور و اگزوز خودرو باشد. کیفیت سواری تایرهای 19 اینچی بسیار روان و روان است. مخازن سوخت هیدروژن هیوندا نکسو دقیقاً در مرکز خودرو ، زیر کف خودرو و زیر چکمه قرار دارند. بنابراین ، این خودرو نسبت به سایر شاسی های کامپکت که از سوخت یا گاز سنتی استفاده می کنند ، فضای کمتری دارد. هیوندا نکسو تقریباً 850 لیتر فضای بار دارد که 50 درصد کمتر از بسیاری از کراس اوورهای جمع و جور است.

yadakyarهیوندا, نکسو, هیدروژنی, هوندا, توسان ,مدرن, شیک ,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 234 تاريخ : 28 ارديبهشت 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر

مقایسه خودرو های پژو 207 با L90

رشد جمعیت و شهرهای پر جنب و جوش باعث شده است که تولیدکنندگان اتومبیل تولید خودروهای کوچک کم حجم را افزایش دهند تا بتوانند در شهرهای بزرگ و شلوغ خریداران بیشتری را به خود جلب کنند. به همین دلیل است که با گذشت سالها ، شاهد رونق گرفتن هاچ بک های فشرده در بازار هستیم. همین مشکل در بازار ایران با ظهور هاچ بک بوجود آمد و باعث شد تولید کنندگان و واردکنندگان خودرو بتوانند این دسته از خودروها را عرضه کنند. پژو 206 را می توان یکی از موفق ترین خودروهای این دسته در نظر گرفت که در سالهای اخیر تعداد زیادی از خریداران را متقاعد کرده است.
اما از آنجا که این خودروها معمولاً به عنوان یک خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه در منطقه تولید و تحویل قرار می گیرند ، تضمین می کنند که آمار فروش بالایی را پشت سر بگذارند. این رویه تا چند ماه گذشته در ایران نیز معتبر بود و خودروهایی مانند پژو 206 ، پژو 207i ، رنو ساندرو ، لیفان X50 ، MVM 315 و برلیانس H320 در محدوده قیمت 50 میلیون تومانی عرضه می شدند که همین قیمت است. بسیاری از خانواده ها با خرید یک خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه توانستند پس انداز کنند. اما اکنون به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی ، این خودروها قیمت بیش از 100 میلیون تومان را پیدا کرده اند که از توان خرید بسیاری از مردم فراتر رفته است. در این مقاله ، به بررسی دو خودروی محبوب و پرفروش در بازار خواهیم پرداخت تا ببینیم کدام یک ، رنو ساندرو و پژو 207 ، مناسب ترین گزینه خرید از نظر شرایط فعلی هستند.
مشاهده در پس زمینه هر دو ماشین
با توجه به در اختیار داشتن پژو 207 در بازار خرما از سالهای اخیر ، ما با این خودرو شروع خواهیم کرد. 207 - یکی از موفق ترین اتومبیل های شرکت فرانسوی پژو که در بازار اروپا پاسخ بی سابقه ای دریافت کرد. اما آنچه در بازار ما به عنوان 207 می شناسیم با پژو فرانسوی بسیار متفاوت است. این خودرو در واقع یک پژو 206 پلاس است که نوعی فیس لیفت 206 است ، این مدل در سال 2009 توسط پژو به بازار عرضه شد و تولید تا سال 2013 ادامه داشت. با این حال ، به لطف یک نگاه پویاتر ، وی توانست آمار خوبی از فروش در بازار ایران را ترک کند. تولید این خودرو تا سال 1991 توسط گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داشت که در نهایت تحریم ها پایان یافت. اما دوباره در دوره پسا آخرالزمانی ، در سال 1995 ، تولید این مدل با تغییراتی نسبتاً بزرگ از سر گرفت.
رنو ساندرو خودرویی است که در سال 2009 در کلاس بدنه هاچ بک 5 به عنوان نمونه ای از یک سدان لوگان یا هاچ بک L90 در سال 2009 منتشر شد. تولید خودرو تا سال 2012 ادامه داشت و نسل دوم از سال 2012 در خط تولید رنو تولید شده است. شما گفتید که نسل سوم این خودرو به زودی با امکانات فراوان و ظاهری مدرن به بازار عرضه می شود. در برخی از کشورها این خودرو با نام تجاری داچیا ، شریک رومانی رنو عرضه می شود ، اما در بازار ایران ، پارس خودرو از سال 1995 با ارائه این هاچ بک موفقیت آمیز اروپایی در دو نوع استاندارد و استپ وی شروع به کار کرد. رنو ساندرو از همان ابتدا با توجه به تعداد زیاد ویژگی های L90 ، از نظر کیفیت و دوام عمومی مثبت بود ، همانطور که از دریافت 4 ستاره با کیفیت در کلیه گزارش های سازمان بازرسی و کیفیت نشان می دهد.

پژو 207

طراحی را مشاهده کنید
ظاهر طراحی یکی از مهمترین مؤلفه های موفقیت محصول است ، زیرا بسیاری از خریداران بر این باورند که یک ماشین خوب و مناسب باید از ظاهری خوب و مناسب و همچنین مشخصات فنی خوبی برخوردار باشد. اگر بخواهیم هرکدام از این دو دستگاه را به طور جداگانه ارزیابی کنیم ، باید بگوییم که هر دو آنها ظاهری قابل قبول و زیبا دارند. اما برای مقایسه ، پژو 207 به دلیل عناصر مدرن تر و مدرن تر از ساندرو ، از هموطن خود رقیب خود را ربود.
پژو 207 جدید که در سال 1995 منتشر شد ، دچار تغییرات جزئی در طراحی شده است که اگر بخواهیم آنها را توصیف کنیم ، باید توسط چراغ های روشنایی یا چراغ های روشن روز تکمیل شود. بیایید نگاهی به تصاویر چراغ های عقب بیندازیم. اینها دو تغییر عمده در ظاهر این خودرو است. اما موارد دیگری مانند تغییرات کوچک در طراحی چرخ های آلومینیومی اسپرت ، تغییر شکل آینه های جانبی و اضافه شدن چراغ راهنمایی وجود دارد. اگرچه ممکن است این تغییرات ساده و نه چندان مهم به نظر برسد ، اما ظاهر پژو 207 در عمل نسبت به گذشته مدرن تر و زیبا تر است و مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار گرفت.
اما ماشین این مسابقه ، رنو ساندرو ، از طراحی کلاسیک و محافظه کارانه ای بهره برده است که در نگاه اول چندان جذاب به نظر نمی رسد. اما با کمی احتیاط و دوراندیشی در طراحی ، جزئیاتی از طراحی را مشاهده خواهید کرد
مشاهده می کنید که مسیرهای خودروهای اروپایی را نشان می دهد.
همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، ساندرو یک نسخه هاچ بک از L90 یا مگان است ، اما طراحان رنو خودرویی را بسیار بهتر از سدان تولید کرده اند که یکی از نقاط قوت آن است. از نظر ظاهر ، ساندرو یک عنصر مدرن و معاصر نیست. از آنجا که این اتومبیل با دو گیربکس دستی و اتوماتیک همراه است ، از نظر ظاهری تفاوت کمی دارد. نسخه دستی این خودرو برخلاف مدل اتوماتیک ، قاب پشت آینه ندارد و فلپ های رنگی که در زیر درب ها نصب شده اند. اما در بخش های دیگر ، او بدون تغییر ، به عنوان مثال ، در نسخه خودکار ظاهر شد.

yadakyarپژو, 207 ,رنو ,ساندرو, هاچ بک ,L90, 206,...
ما را در سایت yadakyar دنبال می کنید

نویسنده : mohammadreza fallah بازدید : 270 تاريخ : 27 ارديبهشت 1399 ساعت: 10:0 قبل از ظهر